Selasa, 29 Jun 2010

Al Fatihah buat Wife Faizul (Driver NRE)

Posted by Emmymazli at 5:12 PTG
Harini aku dikejutkan berita kematian isteri kepada Faizul Azmi (Driver NRE) yang telah pulang ke rahmahtullah jam 8.35 tadi. khabarnya kanser usus.. aku baru diberitahu yang kelmarin wife dia telah operation.... semalam ni terus koma n dr kata 50-50. and tadi aku telah call faizul dan dia bgtau patutnya malam ni operation lg... sekiranya wife tak boleh tahan maybe bawa kematian.... tak sangka pula dia pergi lebih awal.... terbayang2 pula wajah wife faizul tu.... terbayang juga... mcm manalah anak faizul tu si sofea nnt... kesian dia membesar tanpa ibu....

walau apa pun sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah buat isteri beliau. Al-Fatihah...

gambar arwah yg berbaju biru kat belah kiri tu tgh memandang faizul dan anaknya sofea antara gambar yg ada dalam simpanan aku...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...