Isnin, 28 Jun 2010

Cuti-cuti Malaysia @ Klebang, Melaka

Posted by Emmymazli at 2:42 PG
26-27 Jun 2010 - Everly Resort, Klebang, Melaka

Bertuah sunggguh kami kerana ada makcik yg sanggup menaja percutian kami di Melaka... hehehehe... Thanks to bik nyah n cik enal sbb anjurkan percutian ni dan preparekan makan sumer...

aku adalah antara yg terawal sampai kat resort tu... kalu nak tunggu mama aku dan yg lain2 tu mmg bercinta laa... pukul 9 malam baru sampai... minta diorang beli nasik lemak pun takleh harap...!! permutusnya makan jer la ayam n sosej yg dibaka2 malam tu... tugas aku haritu adalah masak ringan2, beli barang untuk makan n perap ayam bbq tu.... sbb dah ada org belanja takkan nak duduk jer kan... kalu sesiapa nak resepi ayam BBQ aku... contact haaaa!!! mak dah expert tau!!

Hmmm... seronok giler sbb dari mandi kolam kat hotel tu petang tu, dpt juga buat bbq kat pantai... santai n rileks..... yang kelakarnya... bila angin dah kuat... bukan main marak la api untuk masak ayam tu kan... so nak cari air.. air yg terdekat adalah air laut... masa ayam tgh masak tu plak api besar kat dapur tu... apa lgk???!! simbah jer le air laut tu... hahahha... jd penambah rasa jugak pada ayam tu... nasib la kalu ayam tu masin skit.. wakakkakaka!!

laki aku lak jd pemancing tegar.... my cousin celeng a.k.a celeng mancing sampai pukul 3 pagi walaupun kami dah tak daya nak menunggu n terus balik apartment n borak2 sampai pagi... byk gak diorang dpt ikan tp ikan yg halus2 laa.... besar2 jari jer.... hahahahahah!!!!! rupanya kat area tu org pasang pukat.... macam mana la nak dpt ikan besau kalu dah pasang pukat.... celeng bukan main panas ati... dia emosional malam tu sampai terbawak balik apartment dan tertido... haparaa!!! hahahahha......

gambo percutian kali ni tak terkata byknye... tp mostly gambo sepupu2 aku la byk sbb diorang la paling sakan bergambo kat sana..... hahahha.... aku hanya mencelah.... what ever pun... bik nyah... special thanks to u k... next trip to PD nnt emmy arrange.... bik tak yah kuar blanje... anak2 buah lain lak blanje bibik tau..... hehehehh

SAYANG U LA BIBIK!!!


yg tengah tu la bibik nyah aku yg telah menaja percutian kali ni... sayang u la bibik!!

cik enal n haziq tgh sibuk bakar ayam

mengacau org tgh masak... bila lgkan...

bergambar dgn cousin2 yg terawal ada kat everly resort tu

 bukan main sakan lagik anak-anak main pasir laut

pemancing tegar.... akhirnya dpt ikan ciput2... ahahhahah

sesi makan...

bergambar dgn mereka2 yg kelewatan.. huh!!

mcm biase... possing mesti mau lebey ekk!!


Lagi banyak gambar di FB saya:

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...