Isnin, 4 Januari 2010

Tarian Cuti2 1 Malaysia 2009

Posted by Emmymazli at 11:14 PG
6 Disember 2009 - Dataran Merdeka, Kuala Lumpur

Actually... untuk awal tahun aku takder acara lgk.. so aku masukkan entry the latest aku joint.... the latest aku joint adalah Program Tarian Cuti2 1 Malaysia anjuran Kementerian Pelancongan... mmg best giler... yg penting jumpa Yat my best freind masa kat Poly PD... dia jadi duta sana sini dok menari jer tarian ni... almost a month jugak la aku join latihan n trainernye kat NRE ni si Nurul, Ila n Kak Riry... hahaha... keunikan tarian ini adalah semua tarian ni merupakan tarian pelbagai jenis kaum di Malaysia ni... interesting tau!! nampak cam susah jer but tak la susah sgt... Enjoy the pic...

tgh tunggu wife PM kita sempat possing

rehat jer bergambo... nnt tak sempat

follow trainer dr kementerian pelancongan.. dato' mahadzir lokman pon ada

aku kat tgh2 tu menari...huhuhu

bergambar dgn member NRE yg same kaler baju...

Nurul tersentil kat atas pentas ciput tak pasal2 jd trainer... hahhaha.. kesian

sempat jumpa yat.... dia pun duduk pentas kecik jugak....


last but not least.... sempat bergambar ngan team NRE yg ada...


More Pics?? Visit my FB at:

1 comments:

terapi skoliosis jakarta on 25 Julai 2017 pada 12:15 PTG berkata...

Sehat ini

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...